vrijdag 29 juli 2016

eekhoorn? of toch niet...

over't laatst zag ik een eekhoorn in onzen hof
echt waar
ik geloofde mijn ogen niet!
wij wonen in het midden van een dorp
ik had hier nog nooit een eekhoorn gezien
de eerste "live" eekhoorns
zag ik zelfs pas
een paar jaar geleden in Spanje
maar nu zag ik er ene lopen
in onzen eigen hof
blij als een klein kind ben ik dan
dat ik dat heb kunnen "spotten"
twee keer heb ik hem al gezien
toen was het gedaan
 
 ik denk dat ik mij vergist heb
dat het geen eekhoorn was
maar een Pokémon
....
 
 
groetjes
vee

3 opmerkingen:

  1. o jee dan zal het wel druk worden in de hof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een Pokemon heb ik nog niet gespot. Pokemonjagers daarentegen, die kan je niet missen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lol op weg naar Tsjechië zag ik twee herten lopen. 't was net licht aan 't worden. k had bijna gans de auto wakker gegild van opperste verbazing :)

    BeantwoordenVerwijderen