vrijdag 10 augustus 2012

ZIEK

ziek, ik ben ziek, verdomme!
gisteren in de voormiddag nog zo fit als een hoentje
en ineens, na de middag kwam het op
koortsig
gevoel van overgeven
ik heb dat regelmatig(zo 1 keer per jaar toch wel)
dat is twee dagen ziek, bijna niet eten, geen zin in iets te doen, veel slapen, uitzweten, met dafalgan lukt het wel
en dan ben ik er weer vanaf
maar ik kan mijn dagen wel kiezen!
vandaag, vlak voor we op congé vertrekken, deden we nog een etentje voor 11 man
en vermits ik gisteren alles ben gaan inkopen, is het te laat om af te zeggen, tenzij ik al dat eten wil weggooien
gelukkig staat iedereen hier klaar om te helpen hoor!
gisterenavond had ik afgesproken met goede-vriendin-van-het-rokje om nog ne keer bij te praten voor we op vakantie gaan
ik ben al ziek geweest als we met de klas op schoolreis gingen
met het schoolrestaurant
maar de max was toch toen ik 's avonds van 1 september mij toch zo moe voelde!
en ik dacht nog: allé , dat is nu toch wel erg, één dagje gewerkt en al zo kapot, ge kunt tegen niets....
ja, efkes later koorts en op 2 september moest ik dus al de directeur bellen om te zeggen dat ik ziek was
daar lachen ze nu nog mee op school
soit, vandaag nog wat afzien
leven op dafalgan en perdolan en wat vind ik nog allemaal in mijn kast
deze avond op mijn tanden bijten
en morgen, dan moet ik weer fit zijn hoor!
oja, en iedereen bedankt voor de felicitaties!

11 opmerkingen:

  1. Goh, neem u maar nen goeie cocktail (van medicijnen hé) dat ge rap weer de oude zijt! En dat in uw vakantie! Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een goed herstel en geniet van je reis! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel beterschap en hopelijk ben je morgen zo fris als een hoentje om toch nog op congé te vertrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap lieverd! En ne goeie congé!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ai Veerleke toch, dat is nie goed hè! Hopelijk voel je je al ietske beter...efkes tandenbijten en dan kan je van je vakantie genieten!
    Daaaaaaaaaaaaag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel beterschap! Hopelijk heb je er op reis geen last meer van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lees net dat het al wat beter gaat, rust maar lekker verder uit op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen