zondag 22 juli 2012

't is goed geweest!

Feestje is voorbij, en het was een ferm plezant!
het begon om 4 uur en werd het hier toch niet pikkegrijs toen zeker
maar we zullen toch 4 brave zijn, want er is geen druppeke uitgevallen
't zonneke heeft zelfs nog wat geschenen
de cava was allemaal op (18 flessen)
dankzij enkele heren die daar goed meer rondgingen en iedereen bijschonken
ook veel pintjes en duvelkes op
en wijntjes
en zelfs de fles wisky

die was al wel voor den helft leeg
en daar dienen flessen whisky voor: om op te drinken :o)
't was dan ook goeie
eten was er genoeg
heeeeeeel veel gelachen
zeker toen er een vriendin de klink van de wc-deur (langs binnen) had afgebroken
en efkes later een andere vriendin dus vastzat op de wc....
's avonds met zijn allen met een dekentje rond het vuurtje
vandaag natuurlijk opgeruimd (want dat staat netjes :o))
en dan van het zonnetje geprofiteerd
en nu een knalrode neus, knalrode decolleté, allé, goe verbrand....
't was plezant!

KLEINE AANVULLING: ik heb dat niet alleen opgedronken hè, we waren wel met 40 man

9 opmerkingen:

  1. Zo tof!
    Dat vuur ziet er zalig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker meis, zo'n heerlijk feest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veeke,

    Geslaagd feestje!
    Amai, er is er serieus wat bijgekomen! Het het petekind haar zakje in 'real deal' gezien en knap!! Nu Teun haar rokje nog!!
    Tof geschreven!!!

    Ik blijf volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet meer tegen den drank kunnen zei je in vorig bericht, mmm, valt precies nog mee :-)
    En eindelijk kunnen we deze zomer bij de vuurkorf, laat maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @marina: ik heb dat niet allemaal zelf opgedronken hè :o) dan lag ik nu al drie dagen in coma....
    @K10 super bedankt voor de lieve complimenten
    @alle anderen: ook echt tof om jullie reacties te lezen, ge moest mij hier zien glunderen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa, daar is wat afgefeest! :-) Super. En 's avonds nog met de voetjes bij het vuurtje... leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier is het ook een goed feestje geweest precies ;-)
    Ik reageer hier omdat ik het al gemerkt heb dat je geen vervolgreacties krijgt op berichtjes dus wordt het antwoord in de meeste gevallen niet gelezen ;-)
    Bij ons heeft het ook maar een paar druppels geregend zenne, zoals je zei, ineens alles heel donker dat we dachten van oei oei, maar wat er uit kwam viel heel goed mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaja, het was super en ik kan het weten, want ik was erbij!
    Veeke, dat is voor herhaling vatbaar hoor!

    BeantwoordenVerwijderen