zondag 29 juli 2012

brillenzakje voor ons nette

nu moeten ze niet meer klagen!
nu hebben ze elk al iets
het brillenzakje voor ons nette is ook klaar
dankzij de geweldig goede tutorial van miekk
het kan er niet mee mislukken
alleen was ze vergeten vermelden waar je het labeltje kon plaatsen (het naamkaartje)
dat moest ik zelf dus uitvissen
waarschijnlijk is er toch iets mis met mijn ruimtelijke oriëntatie
ik heb misschien wel een soort dysoriëntatie ofzo
want het labelke is binnenin terechtgekomen (dat was de bedoeling)
helemaal onderaan (dus geen kat die het daar ziet....)
maar het is wel een tof zakje geworden!
er was nog veel stof over ,dus heeft ze ook nog een pennenzakje besteld
(ze begon over een toiletzak, maar dat zie ik echt nog niet zitten, en bij de Hema of de Kruidvat kosten die bijna niets en dat zijn ook mooie)
lap, met een rits...
ondertussen ook beloofd aan een nichtje om een zakje  voor de gsm te maken
en ook aan het vriendinneke van een ander nichtje
en ik wil nog een tuniekje, en iets om over mijn kladpapierdoos van de klas, en nog wat blikjes versieren, en...
ook nog eens naar de markt in Maastricht
en die van Eindhoven!
heb je het al door?
de vakantie gaat voor mij weer veeeeeeeel te kort zijn

6 opmerkingen:

  1. Tof dat brillenzakje.Ik heb er deze week ook eentje gemaakt en moet je gelijk geven ivm dat labeltje, ik ben het mijne vergeten. groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zakje!
    Staat hier ook nog op de planning voor ons allemaal :)
    Bedankt voor je leuk bericht op mijn blog :)
    De camping was inderdaad onze tweede thuis :), elk jaar geween omdat we onze vriendjes van thuis moesten achterlaten en tegen dat we terug naar huis gingen geween omdat we onze vriendjes van op de camping moesten achterlaten ;)
    Spijtig genoeg is zo'n jaarplaats heel duur op de camping in het hoogseizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt! Ik heb er laatst ook een paar gemaakt, zo leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn vakanties niet altijd te kort? ;)
    Hoe dan ook, ik kijk al uit naar je volgende projectjes, want deze is zeker en vast geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JOEE,
    seg da gsm-zakske da ge had beloofd aan uw nichtje...

    Ging da over mij? :)

    want jaa, mijn zus heeft er al eneke eh, en die 2 kleine gaan da nog niie nodig hebben dacht ik zo :)

    kusjes Ans xx

    BeantwoordenVerwijderen