zaterdag 30 juni 2012

ovengedroogde tomaatjes


Gisteren was de allerleukste dag van heel het jaar!
Alle 3 de kinderen hebben een schitterend rapport!
(nu moet ik toch eens iets zoeken om ze te belonen, zenne, ik heb dat nooit gedaan iets geven voor goei punten, maar nu gaan we toch eens iets speciaals doen, eerst eens overleggen met MDH)
Zelf begint voor mij de vakantie!!!! Joepie de allerlaatste dag van school is voor juffen de allerleukste want dan staan er 2 maanden!!!!kunde da geloven!!!!! te wachten op vanalles om te doen
en ik zal er maar ferm van genieten, want volgend jaar weer voltijds gaan werken, 't zal chicken worden....
en dan was het hier 's avonds feestje voor de vrienden van lebbeke met de kinderen erbij
tegen dat iedereen er was werd het mooi weer, meer moet dat niet zijn
en wat kreeg ik als geschenkje!!!
zaaaaalig, waar een blog toch al niet goed voor is:
geschenkbon voor veritas+standaard boekhandel (yes yes yes yes yes ikke blij!!!)
ne keer echt mijn best gedaan en alles (bijna alles) op de bbq
met den dessert veel succes!
en dit zijn mijn ovengedroogde tomaatjes
(op de foto voor ze in den oven gaan hè)
receptje van Nigella (supertoffe kookboeken trouwens, gewoon al maar om te lezen)
de oven opzetten op 200°
tomaatjes doorsnijden en in ovenschaal leggen
bestrooien met grof zeezout (ikhad er precies toch wat veel opgedaan), suiker en tijm en olijfolie
als de oven opgewarmd is, de ovenschaal erin zetten
oven afzetten en wachten tot de dag erna
echt lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten