woensdag 20 juni 2012

haaksels

ik had dus vorig jaar de haakkriebels!
ik probeerde een tijdje die arugimi (of hoe heet dat, die kleine figuurtjes)
maar bij mij wilde dat toch niet zo goed lukken, ofwel waren het helemaal geen kleintjes, maar grote lompe dingen, ofwel was het zo'n klein prutswerk dat ik met mijn haakwerk in de knoei zat

dit uiltje is het enige dat gelukt is, en zelfs maar een beetje...het is scheef, de draadjes komen los, het valt omver
geen arugimi meer voor mij
dan wat andere prutsels
bloemen en zo vind ik heel plezant
maar wat doe je ermee! ik haat dat aan elkaar naaien en die draadjes instoppen...

dus maar weer voor nog een tas!
een witte tas waar ik dan bloemen kan op naaien!
maar het mocht weer niet te veel kosten
witte wol van de wibra en we zijn vertrokken

bwaaaaa het gaat nog wel
ik heb er nog geen voering in gezet, maar het is wel een toffe tas

maar mijn vingers kriebelden nog
op internet heel toffe dekens gezien (sommige mensen maken nog veeeeeeel meer dan ik) met zo'n mooie kleurtjes zeg
http://attic24.typepad.com/weblog/crochet-bag.html
en zo'n deken zag ik wel zitten
restjes wol bij elkaar gezocht en heel dikwijls moeten gaan bijhalen
naar De Panne op vakantie in de zomer van 2012 betekende veel tijd om binnen door te brengen wegens typisch Belgisch weer....
dus is het dekentje (een sazie voor in de zetel 's avonds als het fris is) klaar geraakt!
en toen was de zomer voorbij...
waren de haakkriebels voorbij....
en gingen we sokken breien!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten