zondag 17 juni 2012

gebatikt blauw tuniekje

ok, ik begin eraan. het zal wel in stukjes en brokjes komen, want ondertussen wil ik echt nog een rokje afmaken
(sinds ik gestopt ben met roken , heb ik toch nood aan nieuwe verslavingen blijkbaar)
vlak voor de paasvakantie mijn stikmachientje binnengedaan voor onderhoud en daarna er vollenbak ingevlogen
ik begon met een patroontje uit een Knip waar gemakkelijk bijstond
een stofje gaan kiezen in de nekkertex en dit is het resultaat
eerlijk gezegd vind ik het een dikke mislukking
de kleur staat mij niet echt
het zit veel te hoog
ik heb bij die split vooraanook iets verkeerds gedaan
't zoneke thuis vindt het wel mooi
de dochters niet
het mag direct naar de kringloopwinkel van hen

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. jawel jong, de stof vind ik nog altijd tof, maar daar vanvoor moet ik echt iets anders doen ! maar
      dat is misschien wel een idee, den hals wat aanpassen

      Verwijderen
  2. Waarom probeer je van de voorkant (nu) niet de achterkant te maken? Zo op foto lijkt dat wel te lukken als je de hals achteraan (nu) wat aanpast. En dan kan je de opening (die dan op je rug zal zitten) afwerken met een knoopje en een klein gekleurd lintje of stukje elastiek knoopsgat.
    Stofke is veel te mooi voor de kringloopwinkel (tenzij je vertelt wanneer je 't zal binnenbrengen en welke kringloop, dan haal ik 't op!). :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ge hebt gelijk
    naar de kringloop is het niet hoor, maar het ligt wel onderaan de stapel in mijn kast
    maar ik moet proberen die voorkant aan te passen
    het is idd een mooi stofje en ook een heel zacht en licht
    omdraaien gaat niet lukken denk ik, tenzij mijn borsten mee naar achter willen verhuizen :o)

    BeantwoordenVerwijderen